Bestellen 


Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Vergeet niet te kijken in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres ingevuld? Zo ja, kun je altijd e-mailen naar info@zenyourlife.nl 

Kan ik mijn bestelling laten inpakken als een cadeautje?

Jammer genoeg is er nog geen inpakservice. Wel worden alle pakketjes altijd zo leuk en zorgvuldig verpakt en geleverd met een leuk kaartje. 

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht, kan ik een pre-order doen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wel kun je via de productpagina je e-mailadres achterlaten. Mocht het product weer terug op voorraad komen, dan krijg je hiervan een melding in je mailbox!

 

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden? 

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Paypal, PAYCONIQ en Bancontact. Mogelijk worden de betaalopties uitgebreid in de toekomst. 

Is mijn betaling veilig? 

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en KNAB.

Kan ik op factuur betalen?

Nee dat is helaas nog niet mogelijk. 

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier bereken ik geen extra kosten voor.

 

Verzendingen

 

Wat kost de verzending?

De verzendkosten zijn €4,95 voor binnen Nederland. Verzending boven de € 60,- is gratis. Kijk voor de overige landen op deze pagina

Hoelang duurt de verzending?

Ik probeer je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Na ontvangst van je bestelling verstuur ik je zending binnen 2 à 3 dagen, indien voorradig. Stel dat je op maandag besteld en ik verstuur je zending op woensdag dan heb je de zending naar verwachting donderdag in huis. 

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code. 

Met welke vervoersbedrijf wordt mijn bestelling verzonden?

Momenteel worden bestelling alleen via PostNL verzonden.

Kan ik mijn zending afhalen bij een servicepunt?

Momenteel kun je dit niet tijdens het bestelproces niet aangeven. Wel kun je dit via je track&trace aangeven op de dag van bezorging. Je kunt dan via de link van PostNL aangeven bij welk servicepunt je je zending wilt laten leveren. 

 

Producten

Heb ik garantie op mijn producten?

Bij Zen Your Life voeren we geen garantie op producten. In de Algemene Voorwaarden lees je hier meer over. Gaat er iets stuk binnen de retourtermijn van 14 dagen? Neem dan even contact met mij op via info@zenyourlife.nl

Mijn product(en) zijn beschadigd aangekomen, wat nu?

Wat vervelend dat je product niet in orde is! Stuur mij zo snel mogelijk een foto van het beschadigde product met zichtbaar productnummer erop. Dan probeer ik je een passende oplossing aan te bieden! 🙂

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Je bestelling probeer ik altijd met alle aandacht in te pakken. Inpakken blijft mensenwerk dus het kan wel eens gebeuren dat ik iets over het hoofd zie. Ik ontvang graag een foto van de producten die je wél hebt ontvangen. Dan kan ik je zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.